Toimitusehdot

Henkilötietosi käytetään tilauksesi ja palvelun suorittamisen prosessiin, sekä sivustojamme toimivuuden parantamiseen. Tietoja käytetään käytäntömme mukaan.
Penata Oy 2876032-7 (jäljempänä palvelutarjoaja) myy palveluja yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Palvelun ostajan kotipaikka voi olla muualla, mutta palvelu aina kohdistuu Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Palvelutarjoajan yhteystiedot
Sähköposti: info@penata.fi
Puhelin: +358 40 8018044
Postiosoite: Suuntimotie 6 B 1, 00760 Helsinki

Tilaaminen
Tilattavat palvelut ja virtuaalituotteet (ladattava tiedosto tai videon katseluoikeus) valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin (nappi "tilaa"). Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut palvelut sekä hinta.
Mikäli ostettava tuote on osallistuminen tapahtumaan, luentoon tai seminaariin/webinaariin, paikan varaaminen onnistuu myös toiselle henkilölle (esimerkiksi, omalle työntekijälle, edustajalle tai työkaverille)

Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Stripe (Stripe Payments Europe Limited), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Stripe:n verkkopalvelun kautta ja Stripe voi näkyä maksun saajana tiliotteella ja laskulla. Stripe välittää maksut palveluntarjoajalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy palvelutarjoajan asiakkaan ja palvelutarjoajan välille. Palvelutarjoajan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Stripe:sta: https://stripe.com/en-fi

Maksutavat
Stripe -palvelun kautta voit maksaa seuraavalla maksutavalla: kortit Visa, MasterCard, American Express, Discover & Diners Club, China UnionPay (CUP), Japan Credit Bureau (JCB), sekä MobilePay, Klarna, Link, Apple Pay, Google Pay.

Stripe -maksupalvelun yhteystiedot
Stripe Payments Europe Limited
Postiosoite: 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, D02 H210, Ireland

Toimitus
Konsultointipalvelu, jossa oli päivän ja ajan valinta, toimitetaan valittuna aikana tai sen voi siirtää muulle ajalle sopimuksen mukaan. Muut tilauksen mukaiset palvelut suoritetaan viikon kuluessa siitä, kun asiakas on toimittanut palvelun suorittamista varten kaikki tarvittavat tiedot, asiakirjat ja valtakirjat. Mikäli palvelun suorittamista varten tarvitaan lisätietoja/asiakirjoja, asiakkaan otetaan yhteyttä 1-2 päivän kuluessa ensisijaisesti WhatsAppin tai Telegramin kautta tai tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen tai puhelimella. Asiakas on vastuussa siitä, että tilauksen yhteydessä annetut yhteystiedot ovat oikeat.
Jos ei ole mahdollista saada asiakkaalta tarvittavia tietoja palvelun suorittamista varten, Palveluntarjoajalla on oikeus keskeyttää palvelun suorittamisen, kunnes tarpeelliset tiedot on selvitetty.
Palvelun suorittamisen määräajan voidaan siirtää eteenpäin asiakkaan kanssa sopimuksen perusteella, mikäli se on asiakkaan etujen mukainen.
Mikäli tilattu tuote on osallistuminen tapahtumaan, luentoon, seminaariin/webinaariin, ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi siirtää toiselle päivämäärälle/tapahtumalle ainoastaan jos osallistuminen toiseen tapahtumaan tai toisena päivämääränä on saatavilla verkkokaupasta. Pyyntö siirrosta voi tehdä kirjallisesti sähköpostiin viimeistään 2 päivää ennen alkuperäistä päivämäärää.
Palvelun mahdolliset toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen ehtojen mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Jos palvelu edellyttää raportin laatimista, se lähetetään tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen.
Asiakas on velvollinen tarkistamaan raportin ja ilmoittamaan mahdollisista virheistä viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa palveluntarjoajalle.
Mikäli ostettu tuote on virtuaalituote (ladattava tiedosto tai videon katseluoikeus), se toimitetaan ostajalle heti maksun vahvistuksen jälkeen.

Palautukset
Palvelutarjoajan asiakkaalla on oikeus maksun palauttamiseen, mikäli tilattu palvelu ei ehditty suorittaa. Asiakkaalla on oikeus vahtaa ostetun palveluun toiseen saatavilla olevaan palveluun ja maksaa hinnan erotuksen (tai saada takaisin hinnan erotuksen) ennen kuin alkuperäinen tilattu palvelu on suoritettu.
Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä palveluntarjoajaan ja kysy palautus- tai vaihto-ohjeita. Liitäthän viestiin nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Virtuaalituotteille ei anneta vaihto- tai palautusoikeutta.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen palvelun suorittamista tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse (ei koske virtuaalituotteita).
Mikäli tilattu palvelu on osallistuminen tapahtumaan, luentoon, seminaariin/webinaariin, peruutus ilman kuluja on mahdollinen viimeistään 2 päivää ennen tapahtumaa. Muissa tapauksissa peruutuskulut ovat 100% palvelun hinnasta.
Palvelutarjoajalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä palveluista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme info@penata.fi. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.